Отказ от увредени стоки при получаване
При установена щета при получаване на стоката, имате право да откажете доставката. Моля попълнете Констативен протокол протокол в присъствието на куриера.
Повече информация, можете да откриете в Условия за доставка чл. 20 и чл, 21 от Общите Условия
Как мога да върна вече закупен от мен продукт? (Отказ от вече закупени продукти)
- Свържете се с наш оператор на телефон 0879 222 220 или на имейл marketing@hikovi.bg
Ако искате да върнете закупен вече продукт, моля информирайте ни в рамките на 14 работни дни от датата на доставка. В случай, че не се свържете с нас в рамките на посочения период, Вие губите правото си да върнете закупената стока.
- Попълнете формуляра за отказ от покупка – необходимо е да попълните формуляр за връщане на продуктите и да ни го изпратите по имейл. Моля отбележете причините за връщане ако желаете и изпратете формуляра до marketing@hikovi.bg. Стоките могат да бъдат върнати единствено в оригиналните им опаковка и вид. Хикови ООД запазват право си да откажат обработване на върнатата стока в случай, че тя е неправилно съхранявана или е с нарушен търговски вид. Ако предварително сте извършили плащане, е необходимо да ни представите и официален данъчен документ за покупка - касова бележка, квитанция за наложен платеж или фактура;
- Връщане на стоката - връщането на стоката се извършва до наш склад за Ваша сметка. Стоката трябва да бъде върната не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която сте ни уведомили за отказа. Изборът на куриерска фирма зависи изцяло от вас, застраховката на стоката е задължителна при връщане на поръчка.
ВНИМАНИЕ!!! Незастрахована върната стока няма да се приеме за обработка.
- Обработка на получената стока - върнатата стока се проверява и обработва от наш екип. Ще се свържем с вас за допълнително информация. За повече информация, моля прегледайте секцията "Отказ от договор, сключен от разстояние" в Общите Условия.