0879 222 220

|
(0 продукта)
Delivery

* Обявените цени за доставка са валидни само за областните градове! Цените за доставка за всички останали населени места, се определят чрез индивидуално запитване.

Как мога да поръчам?

 

Вие можете да поръчате по един от следните начини:

 

  1. Директно от нашия електронен магазин като първо изберете  продукт от нашата гама артикули и след това попълнете формата за закупуване. Оператор от отдел продажби ще се свърже с Вас за потвърждение на поръчката.
  2. Като се свържете директно с наш оператор на телефон 0879 222 220.
  3. Като се свържете директно с наш чат оператор.

 

Как се извършва Доставката?

 

Можете да получите желаните от вас стоки по един от следните начини:

 

  1. Безплатно – като директно получите стоката от наша складова база в Ямбол и доставите до Ваш адрес със собствен транспорт. 
  2. Доставка до адрес /отнася се за всички областни градове на територията на Република България/ - за да улесним Вашата покупка, ние предлагаме транспорт и доставка до посочен от Вас адрес, чрез куриерска фирма - партньор. Цената на доставката в рамките на всички областни градове е 35.00 лв
  3.  Промоционалната цената за доставка до областните градове НЕ важи за артикули от секциите Разпродажби, Естествени камъни, Душ кабини и Паравани !
  • Ако изберете доставка с наложен платеж, към сумата за доставка от 35.00 лв се прибавя "такса наложен платеж", която е на стойност 1,5% от общата сума на поръчката. Това условие важи само за доставките до областните градове.

       4. Цените за доставка за всички останали градове, които не са областни, се определят чрез индивидуално запитване.

 

Посочените цени и условия за доставка важат за поръчки, които се извършват на географската територия на Република България. Ако желаете да доставим доставим стоки до чужбина, е необходимо да се свържете допълнително с нас.

 

СРОК НА ДОСТАВКА:

 

Срокът на доставката с куриер е между 2 и 4 работни дни за налични на склад стоки. В случай, че срокът за доставка  ще бъде различен от посочения, ще се свържем допълнително с вас по телефон и/или имейл. Срокът за доставка на стоките, които не са налични на склад, се дава след предварително запитване към отдел продажби и зависи от произхода на стоката. Доставката в тези случаи варира от 3 до 5 седмици след заявка и плащане. Хикови ООД запазва правото да удължава посочените срокове с до седем дни като предварително уведоми потребителя.

 

Застраховка на стоката

 

  • Всяка една стока доставена от наш куриер е застрахована. Куриерът носи отговорност за щети причинени по време на транспортирането.
  • Ако установите щета при получаването, попълнете Констативен протокол в присъствие на куриер.
  • ВАЖНО!!!"Уважаеми клиенти,задължително при получаване на стоката я преглеждайте в присъствието на куриера.При установен дефект в следствие на  транспортирането изисквайте от куриера Констативен протокол за рекламация,в който описвате повредените  артикули.БЕЗ попълнен Констативен протокол рекламации по отношение на  целостта на стоката няма да бъдат разглеждани!!!Клиента е длъжен да провери закупените стоки за разлики в цвета, нюанса, за видими дефекти, за деформации, за разлики в размерите, преди употреба. За налепени плочки, положен материал и плочки различни от първо качество, рекламации не се приемат. За разлики в количествата и явни дефекти /счупено/, рекламации се приемат в момента на предаване на стоката. Проектите правени във фирмата са дизайнерски решения и не са обвързани с количествени сметки. Фирмата не носи отговорност ако клиента не е предвидил фира..Връщане на плочки до 14 работни дни от датата на закупуването им може да се осъществи в оригиналната им опаковка и вид, само на цели кашони за сметка на клиента до адрес:  Складова база Хикови в град Ямбол, адрес: Индустриална зона, /Пътя за Ормана/, п.к. 8600.
  • Посочените цени за доставка не включват застраховка на стоката, която е 0.5% от стойността на поръчката.

 

Отказ от увредени стоки при получаване

 

При  установена щета при получаване на стоката, имате право да откажете доставката. Моля попълнете Констативен протокол протокол в присъствието на куриера.

Повече информация, можете да  откриете в Условия за доставка чл. 20 и чл, 21 от Общите Условия

 

Как мога да върна вече закупен от мен продукт? (Отказ от вече закупени продукти)

 

1. Свържете се с наш оператор на телефон 0879 222 220 или на имейл marketing@hikovi.bg 
Ако искате да върнете закупен вече продукт, моля информирайте ни в рамките на 14 работни дни от датата на доставка. В случай, че не се свържете с нас в рамките на посочения период, Вие губите правото си да върнете закупената стока.

 

2. Попълнете формуляра за отказ от покупка  – необходимо е да попълните формуляр за връщане на продуктите и да ни го изпратите по имейл. Моля отбележете причините за връщане ако желаете и изпратете формуляра до marketing@hikovi.bg. Стоките могат да бъдат върнати единствено в оригиналните им опаковка и вид. Хикови ООД запазват право си да откажат обработване на върнатата стока в случай, че тя е неправилно съхранявана или е с нарушен търговски вид. Ако предварително сте извършили плащане, е необходимо да ни представите и официален данъчен документ за покупка - касова бележка, квитанция за наложен платеж или фактура;

3. Връщане на стоката -  връщането на стоката се извършва до наш склад за Ваша сметка. Стоката трябва да бъде върната не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която сте ни уведомили за отказа. Изборът на куриерска фирма зависи изцяло от вас, застраховката на стоката е задължителна при връщане на поръчка. ВНИМАНИЕ!!! Незастрахована върната стока няма да се приеме за обработка.

 

4. Обработка на получената стока - върнатата стока се проверява и обработва от наш екип. Ще се свържем с вас за допълнително информация. За повече информация, моля прегледайте секцията "Отказ от договор, сключен от разстояние" в Общите Условия.

Добавени за 3D