Как мога да поръчам?
Вие можете да поръчате по един от следните начини:
- Директно от нашия електронен магазин като първо изберете продукт от нашата гама артикули и след това попълнете формата за закупуване. Оператор от отдел продажби ще се свърже с Вас за потвърждение на поръчката.
- Като се свържете директно с наш оператор на телефон 0879 222 220.
- Като се свържете директно с наш чат оператор.
Как се извършва Доставката?
Можете да получите желаните от вас стоки по един от следните начини:
- Безплатно – като директно получите стоката от наша складова база в Ямбол и доставите до Ваш адрес със собствен транспорт.
- Доставка до адрес /отнася се за всички областни градове на територията на Република България, с изключение на Видин/ - за да улесним Вашата покупка, ние предлагаме транспорт и доставка до посочен от Вас адрес, чрез куриерска фирма - партньор:
- За поръчки до 500лв , цената на доставка до адрес е съответно 25лв с ДДС.
- За поръчки над 501лв, цената на доставка е 20лв с ДДС.
3. Цените за доставка за всички останали градове, които не са областни, се определят чрез индивидуално запитване.
Посочените цени и условия за доставка важат за поръчки, които се извършват на географската територия на Република България. Ако желаете да доставим доставим стоки до чужбина, е необходимо да се свържете допълнително с нас.
СРОК НА ДОСТАВКА:
Срокът на доставката с куриер е между 2 и 4 работни дни за налични на склад стоки. В случай, че срокът за доставка ще бъде различен от посочения, ще се свържем допълнително с вас по телефон и/или имейл. Срокът за доставка на стоките, които не са налични на склад, се дава след предварително запитване към отдел продажби и зависи от произхода на стоката. Доставката в тези случаи варира от 3 до 5 седмици след заявка и плащане. Хикови ООД запазва правото да удължава посочените срокове с до седем дни като предварително уведоми потребителя.
Застраховка на стоката
- Всяка една стока доставена от наш куриер е застрахована. Куриерът носи отговорност за щети причинени по време на транспортирането.
- Ако установите щета при получаването, попълнете Констативен протокол в присъствие на куриер.
- ВАЖНО!!!"Уважаеми клиенти,задължително при получаване на стоката я преглеждайте в присъствието на куриера.При установен дефект в следствие на транспортирането изисквайте от куриера Констативен протокол за рекламация,в който описвате повредените артикули.БЕЗ попълнен Констативен протокол рекламации по отношение на целостта на стоката няма да бъдат разглеждани!!!Клиента е длъжен да провери закупените стоки за разлики в цвета, нюанса, за видими дефекти, за деформации, за разлики в размерите, преди употреба. За налепени плочки, положен материал и плочки различни от първо качество, рекламации не се приемат. За разлики в количествата и явни дефекти /счупено/, рекламации се приемат в момента на предаване на стоката. Проектите правени във фирмата са дизайнерски решения и не са обвързани с количествени сметки. Фирмата не носи отговорност ако клиента не е предвидил фира..Връщане на плочки до 14 работни дни от датата на закупуването им може да се осъществи в оригиналната им опаковка и вид, само на цели кашони за сметка на клиента до адрес: Складова база Хикови в град Ямбол, адрес: Индустриална зона, /Пътя за Ормана/, п.к. 8600.
- Посочените цени за доставка не включват застраховка на стоката, която е 0.5% от стойността на поръчката.
Отказ от увредени стоки при получаване
При установена щета при получаване на стоката, имате право да откажете доставката. Моля попълнете Констативен протокол протокол в присъствието на куриера.
Повече информация, можете да откриете в Условия за доставка чл. 20 и чл, 21 от Общите Условия
Как мога да върна вече закупен от мен продукт? (Отказ от вече закупени продукти)
1. Свържете се с наш оператор на телефон 0879 222 220 или на имейл marketing@hikovi.bg
Ако искате да върнете закупен вече продукт, моля информирайте ни в рамките на 14 работни дни от датата на доставка. В случай, че не се свържете с нас в рамките на посочения период, Вие губите правото си да върнете закупената стока.
2. Попълнете формуляра за отказ от покупка – необходимо е да попълните формуляр за връщане на продуктите и да ни го изпратите по имейл. Моля отбележете причините за връщане ако желаете и изпратете формуляра до marketing@hikovi.bg. Стоките могат да бъдат върнати единствено в оригиналните им опаковка и вид. Хикови ООД запазват право си да откажат обработване на върнатата стока в случай, че тя е неправилно съхранявана или е с нарушен търговски вид. Ако предварително сте извършили плащане, е необходимо да ни представите и официален данъчен документ за покупка - касова бележка, квитанция за наложен платеж или фактура;
3. Връщане на стоката - връщането на стоката се извършва до наш склад за Ваша сметка. Стоката трябва да бъде върната не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която сте ни уведомили за отказа. Изборът на куриерска фирма зависи изцяло от вас, застраховката на стоката е задължителна при връщане на поръчка. ВНИМАНИЕ!!! Незастрахована върната стока няма да се приеме за обработка.
4. Обработка на получената стока - върнатата стока се проверява и обработва от наш екип. Ще се свържем с вас за допълнително информация. За повече информация, моля прегледайте секцията "Отказ от договор, сключен от разстояние" в Общите Условия.